Werken als aupair in Frankrijk - Reisverslagen van Daphne Seghers - WaarBenJij.nu Werken als aupair in Frankrijk - Reisverslagen van Daphne Seghers - WaarBenJij.nu

Werken als aupair in Frankrijk

Vanaf maandag 9 juni zal ik 4 maanden in Frankrijk verblijven en werken als au-pair. Het gezin waar ik verblijf heeft een camping in de Dordogne en twee kleine meisjes van 2 en 4 jaar.

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2014

Aftellen is begonnen

22 September 2014

La fête pour les filles

15 September 2014

Bezoek op de camping

01 September 2014

Kanoen, rum en relaxen

25 Augustus 2014

De meisjes zijn er weer!!
Daphne

Hallo allemaal, Volg mijn avontuur in Frankrijk. Ik ben hier de komende 4 maanden als au-pair. Ik zal proberen zo vaak mogelijk een verslagje te typen voor jullie, maar natuurlijk kan ik niks beloven.

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8117

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Werken als aupair in Frankrijk

Landen bezocht: